اخبار و رویدادها - آرشیو

معدوم سازی حدود نیم تن انواع کیک و شیرینی در شهرستان زرندیه
سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه:

معدوم سازی حدود نیم تن انواع کیک و شیرینی در شهرستان زرندیه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه سرپرست مدیریت غذا و دارو ساوه، از معدوم سازی نیم تن کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی توسط اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خبر داد.

ادامه مطلب
سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی آرایشی و بهداشتی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه خبر داد:

تعلیق مجوز دو کارخانه تولیدی مواد غذایی در شهرستان زرندیه

"مریم جلالی" سرپرست اداره نظارت بر موادغذایی آرایشی و بهداشتی در این خصوص گفت: مجوز های بهداشتی دو کارخانه تولیدی مواد غذایی در شهرستان زرندیه به دلیل عدم رعایت ضوابط سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش تعلیق شد. ی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت جامعه، مدیریت غذا و داروی شهرستان ساوه از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و اصناف فعال در حوزه تولید، توزیع و پخش مواد غذایی و بهداشتی که تحت نظر این مدیریت می‌باشد نظارت‌های مستمر دارد. سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بالغ بر یکصد و سی بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای تولید کننده مواد غذایی و ارایشی و بهداشتی صورت گرفته است که نشان دهنده اهمیت موضوع سلامت در جامعه می‌باشد.

ادامه مطلب
عید غدیر مبارک باد
عید غدیر خم مبارک

عید غدیر مبارک باد

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد / ایمان به جز از حب علی پایه ندارد گفتم بروم سایه لطفش بنشینم / گفتا که علی نور بود سایه ندارد

ادامه مطلب