آشنایی با اصول تغذیه مناسب در مدیریت غذا و دارو ساوه

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۵ کد : ۵۰۰۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۱
به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو ساوه جلسه آموزشی با عنوان " آشنایی با اصول تغذیه مناسب" به مناسبت هفته سلامت در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار گردید. این جلسه با حضور فعال پرسنل و کارمندان اداره غذا و دارو برگزار شد .
آشنایی با اصول تغذیه مناسب در مدیریت غذا و دارو ساوه

به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو ساوه جلسه آموزشی با عنوان " آشنایی با اصول تغذیه مناسب" به مناسبت هفته سلامت در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار گردید. این جلسه با حضور فعال پرسنل و کارمندان اداره غذا و دارو برگزار شد.

در این جلسه، خانم شبنم علی اکبری، کارشناس تغذیه و رژیم درمانی، به عنوان مدرس به بررسی اصول و مبانی تغذیه سالم در محیط کاری پرداختند. او با تاکید بر اهمیت انتخاب های غذایی مناسب و تاثیر آن بر سلامتی و کارایی در محیط کاری، به شرکت کنندگان راهکارها و نکات مهمی را در این زمینه ارائه کرد.

همچنین، در طول جلسه، مسائل و مشکلات مرتبط با تغذیه در جامعه مورد بررسی قرار گرفت و حضار به اشتراک نظرات و دیدگاه های خود درباه این موضوع پرداختند. 


نظر شما :