آموزش شناسایی کالای قاچاق به دانش آموزان در ساوه

تعداد بازدید:۶۳۹
آموزش شناسایی کالای قاچاق به دانش آموزان در ساوه

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به گزارش روابط عمومی مدیریت غذا و دارو ساوه آموزش نحوه شناسایی کالای قاچاق به دانش آموزان ساوه توسط کارشناسان غذا و دارو در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

با توجه به اهمیت قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه کالاهای سلامت محور از دیدگاه مقام معظم رهبری و لزوم فرهنگ سازی این مهم، کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده های آرایشی و بهداشتی مدیریت غذا و دارو ساوه با حضور در مدارس، تبیین و ارتقا فرهنگ عمومی به حمایت از کالای داخلی و آموزش در خصوص نحوه شناسایی کالای قاچاق و بدون مجوز به منظور جلوگیری از مصرف کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

در اولین حضور کارشناسان نظارت بر فراورده های آرایشی و بهداشتی ساوه در دبیرستان فاطمیه در مورخه ۰۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ به تشریح موضوع برای دانش آموزان و توزیع پوستر و پمفلت های آموزشی پرداختند و در خاتمه به پرسش دانش آموزان پاسخ دادند.

این درحالیست که بازدید های مستمر از فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی ساوه وزرندیه در طول سال توسط این کارشناسان انجام می گیرد. در این بازدید ها ضمن بررسی کالاهای در حال عرضه و جمع آوری کالاهای غیر مجاز، آموزش لازم به فروشندگان در خصوص نحوه شناسایی کالای قاچاق داده می شود.


نظر شما :