افتتاح آزمایشگاه کنترل غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور استاندار محترم

افتتاح اولین آزمایشگاه غذا و دارو در شهرستان ساوه

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۸۸۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۸
به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به همت مسئولین و مدیران محترم دانشکده علوم پزشکی ساوه، نخستین آزمایشگاه تخصصی غذا و دارو، در شهرسان ساوه افتتاح گردید.
افتتاح اولین آزمایشگاه غذا و دارو در شهرستان ساوه

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار استان مرکزی و هیئت همراه، مسئولین شهری و سرپرست، معاون و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی ساوه آزمایشگاه کنترل غذا و دارو این دانشکده افتتاح شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این آئین گفت: با توجه به تفویض اختیار جهت صدور پروانه‌های غذایی به مدیریت غذا و دارو، نیاز به احداث آزمایشگاه جهت کنترل محصولات سلامت محور وجود داشت و با پیگیری‌های لازم و به همت خیر حوزه سلامت مرحوم "محمد حسین رحماندوست" زمین آن اهدا و ساخت و ساز ساختمان آزمایشگاه انجام شد و با تجهیز شدن آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر کریمی افزود: این آزمایشگاه شامل قسمت‌های مختلفی از جمله آزمایشگاه میکروبی، آزمایشگاه شیمی و آنالیز دستگاهی می‌باشد که در نوع خود در شهرستان ساوه بی‌نظیر است و آماده ارائه خدمات به شرکتها و صنایع می‌باشد.

در این مراسم مدیر غذا و دارو نیز گفت: در فاز اول نمونه‌های مرتبط با مواد غذایی از طریق صنایع، شرکت‌ها و ارگان‌های نظارتی به مدیریت غذا و دارو ارسال می‌شود و تست‌های لازم مطابق با استانداردهای مربوطه و ضوابط غذا و دارو انجام شده و سلامت محصولات بررسی می‌گردد.

این آزمایشگاه توسط دانشکده علوم پزشکی ساوه به ارزش ریالی ۲۱۰ میلیارد ریال مراحل تکمیل سازی و تجهیزات را به پایان رسانده است.

کلید واژه ها: افتتاح


نظر شما :